Calder

Calder
Onze klaskunstenaar Alexander Calder

vrijdag 1 februari 2013

alle projecten die wij in 2012 en in 2013 gedaan hebben

In 2012 hebben wij project over leeuw en panda gedaan en nu maken wij  een project over planeten. Dit project is het leukste dat wij gedaan hebben. Ik vond dit project heel leuk om dat dat een beetje moeilijker is.
Wij zijn naar de Volkssterrenwacht gegaan en daar hebben wij naar planeten gekeken met 3D-brillen en de planeten komen in ons gezicht. Iedereen vond dat leuk .En de andere dagen hebben we gepraat over de film  daarom vind ik dit project leuk en heel mooi. Ik wil naar de maan gaan en naar Mars en ook naar Jupiter. Ik wil  van alle planeten iets mee brengen en die dingen die ik gebracht had dat iedereen ze ziet in het museum . Ik wil in de ruimte wandelen en foto's trekken en als ik naar de aarde terug kom dan zal ik heel blij zijn.      
                    
VAN KADER